Uppdatering

Publicerat: 2012-01-22 / 17:39:24 | Kategori: Allmänt
Möhippa för Sofie!

Jag och brudens syster Lisa möttes upp i Halmstad i slutet av november och tog bilen vidare till Malmö för kidnappning av blivande bruden Sofie. Systrarna hade bestämt träff för planering av bröllop men så blev inte riktigt fallet.



Det var en väldigt chockad Sofie som öppna dörren när vi plinga på. Lisa var redan anmäld
men att jag stod där blev en liten överraskning Det blev lite lägenhetskik då jag aldrig hälsat
på innan & senare lite god frukost men Sofie hade fortfarande ingen aning om att det var en
möhippa på G.

När vi ätit & surrat lite så var det tid för att meddela att det nog var dags för henne att packa
väskan:) Å tjosan! Det var en överaskad, chockad och något tokig Sofie som blev helt till sig i
trasorna, haha!




Sofie har precis fått reda på att vi ska iväg på äventyr ;)





När hon tillslut lyckats packa klart var det dags för bilresa tillbaks till Halmstad. Fram med grogg & slöja!




Världens finaste !



Väl framme i Halmstad mötte vi upp familj & vänner för lite lek på äventyrsfort. När vi lekt klart åkte vi hem till Lisa som hade förberett en supergod 3-rättersmiddag! Därefter? Fest, skratt & senare dans på krogen. Fick tyvärr inga bra bilder från festen :( Sofie fick iaf snajsiga ballonger i present & kreativiteten flöda ;)



3 år sedan jag själv var ute i krogsvängen & dansa. Det var helt galet skoj! Med trötta fötter vandra vi sedan hem till Lisa för lite nattamat :) Dagen efter då jag & Sofie skulle ta tåget hem så blåste det upp till storm. Så pass att blåsten tog tag i min tågbiljett och skicka iväg den ner på tågrälsen. Som tur var fick jag tillslut tag i den, bara för att senare få reda på att dom inte ens behövde kolla på biljetten på tåget för det var så kaotiskt med folk och förseningar, jahaja.


Julbord & mys i Norrtälje

Hemma hos Mia & Erik







Julbord

Man fick ta båt för att åka ut till denna mysiga lilla plats. Där hade dom dukat upp fint i små miniportioner.
Väldigt bra då man inte lastar på en massa mat på tallriken och sen inte orkar nånting mer.
Man vill ju smaka på det mesta :)







Lite annat blandat från jul






Kommentarer
Sofie Maräng | 2012-01-26 / 22:44:22 |

Åååhh, jag måste få lite bilder av dig darling! Jag har inga :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!