Den lilla rosa

Publicerat: 2012-01-22 / 20:37:50 | Kategori: Viktnedgång & Träning



Jag väger mig varje morgon & varje kväll hemma. Inte bara för att hålla koll på att
det går åt rätt håll utan också för att sporra den medvetenhet man måste ha under
en hel dag.

Alla vägningar har jag skrivit ner i ett kollegeblock. Det kommer vara riktigt roligt
att ha kvar, både som minne men även som inspiration om motivationen sviktar.
Tyckte därför att det kanske hade varit roligare att skriva i nått lite finare & mer
hållbart så jag gick och köpte mig...den lilla rosa :) Förde över alla vägningar jag
haft hittills och nu känns det helt plötsligt ännu mer roligare att väga sig varje
morgon & kväll :) 



I december blev det en del X :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!