Upp som en sol och ner...

Publicerat: 2012-02-08 / 08:10:12 | Kategori: Allmänt
Man ska aldrig tro att man är lycklig & glad för PANG BOOM KRASH så kastas man ner mot trottoaren. Det blev en sån kontrast igår från att vakna med ett leende på läpparna till att gå och lägga sig gråtfärdig. Tappade massor av energi och det känns riktigt lägligt just idag då jag ska ha möte med arbetsförmedlingen. Så trött att jag mår illa. Men kaffet står och puttrar och jag ska försöka förtränga allt det onda som jag går och tänker på och istället boosta med massa positiv energi. Fick en stor skopa positivt när jag gick in på FB och fick se supergulligt inlägg från en underbar vän. Jag har fått mycket fina ord från många och det är väl det jag ska försöka tänka på istället och över vad jag faktiskt har klarat av.

Jag hoppas på och tänker mig att dagen kommer bli väldigt bra ändå, så får vi se :) KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!