Snart helg!

Publicerat: 2012-02-02 / 12:11:49 | Kategori: Allmänt
Herregud. Det var ingen som reagerade på att jag igår skrev att jag hade simmat 1 mil. 1 km skulle det stå. Nog för att jag kört hårt denna veckan men 1 mil var lite att ta i :) Det hade tagit forever att simma klart! Tur jag har Anna som rättar mig!

Jag har precis hoppat ur ett skönt bad och sitter och äter lite lunch. Keso, avokado, makrill och ägg. 13.00 ska jag vara på medborgarskolan och sen en kort sväng hem för lite mer i magen innan jag åker vidare till varmvatten vid 17. Åker mest dit idag för att väga mig. Tänker inte träna så mkt då mina muskler är så ömma. Det blir lite träning för vristerna sen ska jag bara glida omkring i värmen. Kari & jag var nere på gymmet i morse men jag körde ett mycket lugnare tempo på motionsbandet. Man måste lyssna på sin kropp och just nu skriker den stopp, stopp stopp! Så det blir en härlig vila hela helgen. Och som jag längtar till helgen! Har massa små projekt jag vill hinna med men jag ser mest fram emot att bara ligga i soffan och mysa och bara vara.

Då jag är i varmvattenbassängen rätt ofta så slits mina badkläder ut ganska snabbt. De badkläder jag använder nu är verkligen inne på sista refrängen. Hela stadgan i tyget har släppt och blivit genomskinligt Tur det är en badkjol och vaderat vid brösten :) Men det är dags att byta och jag hade en sån tur att tjejerna i receptionen på varmvatten fixade fram en väldigt bra baddräkt för 160 som ska tåla mkt mer än de vanliga. Annars hade jag fått väntat till nästa månad. Dem kan ju dra iväg i pris men 160 tyckte jag var värt. Storleken på baddräkten är 42. De förra låg på 46-48, så underbart!



Nu blev det helt plötsligt väldigt bråttom!

Kommentarer
Sofie Maräng | 2012-02-02 / 19:33:41 |

Jag trodde seriöst du hade simmat 1 mil hahahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!