Pustar ut

Publicerat: 2012-02-08 / 21:15:11 | Kategori: Allmänt
Dagen lider mot sitt slut och imorgon är en ny, förhoppningsvis mer givande dag. Det gick dock ganska bra idag trots trötthet och jobbiga tankar. Mötet med AF kändes bra det med och jag känner ingen oro.

På vägen hem kilade jag in på second hand och hitta lite fynd. Varför har jag aldrig kollat bland kläderna innan?Väl hemma lagade jag till en enkel köttsoppa sen har det varit soffläge hela kvällen. Nu efter mästerkockstittande så blir det faktiskt sängen! Jag längtar efter Torsdagen och att få gå till gymmet imorgon bitti. Hejdå skitonsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!