Happy happy -40 kg

Publicerat: 2012-02-03 / 23:08:28 | Kategori: Viktnedgång & Träning

Jag har klarat av att gå ner 40 kg och jag är så himla nöjd. Denna gång är jag riktigt stolt faktiskt. För det har varit mycket slit och stonk. Det är det varje månad men denna månaden var speciell. Det kan nog ha mycket pga eftersläntrarna sen jul & nyår, det kalla vädret och trixet med att få ihop allting. Men jag har inte vikit mig en tum! 

Jag tror jag aldrig varit så bestämd i hela mitt liv som jag varit dom sista 10 månaderna. Tänk om man hade denna vilja och detta positiva tankesätt jämt?  Då kan man åstadkomma ALLT tror jag. Jag firar lite i helgen med lite bubbel och imorgon blir det äntligen färska räkor medans vi gluttar på melodifestivalen. Har funderat över om det är melodifestivalen el räkorna jag längtar mest till men det är nog faktiskt räkorna, haha!

Jag har så fina människor omkring mig! Tack för allt stöd & uppmuntran..nu är det bara resten kvar, PUSS!


Kommentarer
Sofie Maräng | 2012-02-03 / 23:56:55 | http://sofiemarang.blogg.se/

Kan inte säga detta för ofta, du är superduktig!! Jag har tyvärr tjuvstartat och räkorna ligger just nu i min mage.. :/ va ska jag äta imorn?

Tove | 2012-02-04 / 10:17:01 | http://freedom2love.blogg.se/

Haha men va fasen!! Jag veet inte. Jag är så insnöad på räkor så jag kan inte tänka på annat haha Va det gott då??=) PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!