Sliten tjej & shape up

Publicerat: 2012-04-28 / 15:12:25 | Kategori: Allmänt
Sliten tjej efter en gårdagskväll med besök och mycket vin men jag känner mig ganska munter ändå. Seg start på dagen men vi fick i oss en maffig frukost sen bar det iväg in till stan.

Mitt lyxproblem med alldeles för stora kläder gör inte att min plånbok direkt ropar yes! Jag har som sagt lagt undan pengar varje månad så jag så småningom ska kunna köpa mig en helt ny garderob men nu börjar det bli omöjligt att använda vissa plagg. Det mest akuta som jag behövt i nuläget var underkläder och framförallt en BH! Luften har liksom pysit ut ;)

Så kom pengarna och idag gick jag bestämt iväg och köpte mig en ny BH på Lindex och passade samtidigt på att kolla in deras nya shape up kollektion! Perfekt för mig som har en hel del hud efter viktnedgången som hänger och dinglar =P Det är inget jag direkt mår dåligt av i nuläget men ett par insmalnande trosor/gördel hade varit ett perfekt fix! Testade i över en timme alla olika former och typer av deras shape up och kom tillslut hem med både en BH och 3 par gördeltrosor! Spetsgördeln som sträcker sig mycket längre upp på magen är jag fortfarande lite tveksam på om jag verkligen behöver. Dom andra 2 enkla som hette Goddes Girdle, som verkligen var supersköna, sträckte sig ganska långt upp mot magen ändå. Jag ska prova här hemma med lite åtsittande kläder senare. Den extra kosingen kan jag  egentligen använda till att köpa mig ett par svarta basbyxor som jag också är i stort behov av!




                     Den som är intresserad av dessa ska skynda sig ner på stan då dom nu har  20 %
                     dessutom på hela kollektionen. Jag fick 100 i rabatt och det var mycket uppskattat =)


Nu ska jag vänta in Kari som spelar match sen ska vi äntligen premiärgrilla! Tråkigt bara att solen inte kan bestämma sig nån gång. Framme morgon och borta eftermiddag/kväll, så tråkigt! Köttet smakar nog detsamma som tur :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!