Lovan mår bra

Publicerat: 2012-04-04 / 07:50:34 | Kategori: Katterna


Veterinären trodde inte det var något allvarligt med Lova. Han rakade bort tovan och kikade på huden och det såg fint ut förutom att det var väldigt mjälligt. Vi ska ändra lite kost och se hur det ter sig. Kan handla om att hon har lite näringsbrist och det kan det mycket väl vara då alla kissarna egentligen har varit väldigt kräsna när det gäller maten. Kosttillskott och lite mjällshamponering är nästa steg om det inte blir bättre. Schamponering lär Lova bli överförtjust i om det skulle hamna där ;)

Veterinären som vi hade igår hade jag frågat efter själv. Han är alltid så lugn och tar sig tid att prata med mig som galet upprörd kattägare. Jag hamnar alltid i en helt sjuk stress, så pass att jag darrar i hela kroppen när jag ska med någon av kissarna till veterinären. Men det gick bra igår och Lova var så duktig! Veterinären skrattade när hon stod på golvet och viftade på svansen åt honom :) Hon gör det ofta när hon är glad och lite uppspelt. Sen är hon en äkta killtjusare också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!