2 hål i väggen?

Publicerat: 2012-04-07 / 17:11:16 | Kategori: Allmänt

Beslöt oss för att borra lite igår iaf. Det kunde vi lika gärna ha struntat i!
Väggen sa nej nej nej och borren sa aj aj aj, så pass att den smälte.
Ja inte själva maskinen då utan den som gör själva borrningen, vad nu dom heter.

Eftersom borren vi testade igår funkade utmärkt på vår betongvägg i 3an så slapp vi tänka 1 steg längre. Nu vet man att det finns betong och så finns det BETONG ;) Jag trodde denna borr var lämplig för betongväggar men det var ju inte ens en slagborr! Varför läser man inte på själv!? Riktigt besviken blev jag igår iaf. Gick och la mig vid 21 i ren ilska ha ha! Nu har jag fått täckt över dom 2 försökshålen med kudde och filt annars hade nog kissarna tyckt det var roligt och pilla på (klösa järnet).

Imorgon ska vi förhoppningsvis få låna en Hilti som ska vara rena dödsstöten 
för betongväggar. Hoppas hoppas för det kliar i mina fingrar!

 

Vi har gottat oss med lax och tillbehör idag igen. Det är den ända "påskmaten" vi haft hemma hos oss. Inte en enda godisbit har slunkit ned och det känns bra för jag har en liten paus från träningen. Samlar lust och motivation för det går tungt just nu. Känner man inte att det är roligt att träna så blir det bara jobbigt.

Sen var vi på Ikea en kort sväng och köpte 2 tavellister till som SKA upp på väggen, lite glödlampor och en tavelram till en av mina målade bilder från akrylkursen. Kari har åkt iväg för att kika på fotboll med några vänner och jag, jag kom precis på att det tar alldeles för lång tid att blogga! Jag skulle ju stryka gardiner!


Dagens el veckans mest nöjdfulla ---->

Säcken med kläder som hittades där min favoritjacka och mina sköna jeans låg.

Insikten att jag faktiskt kan korsa benen och sitta bekvämt på spårvagnen igen :)

Vetskapen att min riktiga hårfärg kommer smälta bra in med det tonade.




Nu får det bli lite nytta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!