Besök i helgen

Publicerat: 2012-04-19 / 11:11:00 | Kategori: Allmänt

I helgen som var så kom mamma på besök. Passade ypperligt då Kari var så upptagen av en
innebandycup. Det kan lätt bli lite ensamt här hemma. Vädret var ju inget att hurra för men vi
tog oss ut lite på stan, strosa i Haga var och åt goda räkmackor uppe i Gothia towers. Sista
kvällen gick vi på bio. För att hinna med lite träning gick jag upp 06.30 varje morgon och körde
ett pass innan frukost. Skönt att få det gjort sedan hade man hela dagen framför sig.



Väntar på bussen på väg till stan & Gothia Towers





Snygg bild på mig på bion. Ser ut som om jag har cowboyhatt och är allmänt odräglig.
Så blir det när karln ska ta kort ;)




Det var den helgen det och jag fattar inte att det redan är Torsdag. Mår för övrigt lite sådär just nu då det är  mycket som händer runt omkring. Blev ett rejält missförstånd med AF för några dagar sedan och det tog mycket energi. Sedan dess har katastroftankar cirkulerat i mitt huvud men jag försöker att inte ge efter. Ska iväg till skolan om någon timme sen blir det varmvatten i eftermiddag. Där kan jag nog fylla på med lite extra energi.

Imorgon är kurserna inställda som jag skulle gå på och jag kan utforma dagen precis som jag vill, vilket verkligen kan behövas just nu. Tänkte starta med ett rejält gympass så endorfinerna kickar igång igen och sen bara göra saker som jag vet ger mig positiv energi.

Vågen fortsätter visa nedåt och jag märker att styrketräningen ger väldigt goda resultat! Nästa vecka har jag vägning på Sahlgrenska och jag känner mig redan nöjd med månadens viktnedgång så det känns bra. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!