April April !

Publicerat: 2012-04-01 / 12:31:57 | Kategori: Allmänt


I morse fick jag ett abrupt vaknande av min kära sambo! Han kom in i sovrummet & börja gorma om att en av grannkatterna satt fast i vårat balkongnät. Grannarna har som vi också nätat in sin balkong men dumt nog lämnat en ganska stor öppning längs med taket. Så deras kissar kan lätt klättra på sitt nät och till och med kika in på våran balkong. Jag kastade mig upp ur sängen och hann tänka massa katastroftankar innan jag hann ut på balkongen...så kom det.. -April April! ÅÅH SUCK. Jag vaknade till ordentligt iaf kan man säga.

Tydligen hade han några minuter innan även stått och ropat från köket....  - Va! Kan du inte röra DIG!!, ÅH HERREGUD...Toveeee!! Men jag hade sovit så djupt och skönt och inte hört ett dyft :) Så i år kan Posten vara glad att slippa Kari, han hittar alltid på massa hyss för sina kollegor. Det är jag som kommer få ta allt idag ha ha! Har ni blivit lurade?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!