Vägning Sahlgrenska

Publicerat: 2011-09-21 / 22:47:04 | Kategori: Viktnedgång & Träning
                                       

Idag var det dags för vägning på Sahlgrenska. Denna gången kändes det BRA att gå dit. Inget dåligt samvete, enbart nyfikenhet. Mitt mål var att slå förra månadens viktnedgång på 4,8 kg. Jag kanske tänkte  stort men jag gav mig tusan på att jag skulle klara av det med hjälp av extra träning och nada fusk med maten. Om jag så bara gick ner 1 hekto mer än förra gången så skulle jag vara nöjd!

Höll nästan på att trilla av vågen när jag klev upp. Inte på grund av resultatet utan den gungar lite som en balansbräda ibland. - Här har det hänt grejer, säger min dietist.

-5,5 kg blev resultatet av mitt kämpande denna månad och jag är mer än nöjd :)

Kommentarer
Mia | 2011-09-22 / 06:53:58 |

Hurra! Bra kämpat! Kul när slitet ger så bra resultat! kram

Pia | 2011-09-22 / 08:42:16 |

Duktig du är, hejja dig! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!