Jobbat på

Publicerat: 2011-09-30 / 12:40:59 | Kategori: Pyssel
Det har varit segt att komma igång efter förkylningen. Jag har klarat av att träna hela veckan men jag har märkt på kropp och vikt hur segt det varit. Men igår fick jag se ett bra resultat på vågen och jag känner mig piggare så det är bara att kämpa på!

Jag har precis gonat till en  700 grams köttbit i marinad som ska få ligga hela dagen och strax ska jag börja med en rättikagratäng som varit så lovordad. Ska bli spännande att se om det går att äta. Första gången jag tillagar en stor köttbit i ugn med stektermometer faktiskt så jag är lite nervös ;) ha ha

I Onsdags var jag ute på promenad med min gudson och hans mamma Anne. Ja Albin promenerade väl inte direkt, han sov så skönt i vagnen men vi fick ett riktigt träningspass med barnvagnen upp för backarna :) Fick lämnat dom 2 nya babysockorna som ska pryda Albins nyfödda kusin och jag fick se om jag hade rätt storlek på sockorna till Albin. Jag hade gjort en provsocka som jag tog med mig och det såg riktigt bra ut!

2 par rosa till Albins kusin och Albins provsocka.





Nu, städning och rättikagratäng!

PUSS!

Kommentarer
mia | 2011-09-30 / 13:07:53 |

Gud vad söta! Ser ut som små mini-moonboots!

Tove | 2011-09-30 / 17:36:52 | http://freedom2love.blogg.se/

Haha ja det gör dom faktiskt :)

Pia | 2011-09-30 / 21:02:48 |

Duktig du är på att sticka! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!