-20 kg

Publicerat: 2011-09-06 / 20:55:31 | Kategori: Viktnedgång & Träning
Då var jag framme vid mitt andra delmål och det känns fortfarande overkligt men helt underbart så klart! Det tutade på snabbt nedåt nu på slutet men det ligger hård träning och beslutsamhet bakom det resultatet.

Men ibland ter sig kroppen som den själv vill. Ibland rullar det på och ibland står det still hur mkt man än tränar och tänker rätt. Fick en fråga på facebook om det finns något kvar av mig nu?  Ha ha! Det behöver man inte vara orolig över. Det finns en hel del att ta av. Men jag har gått ner 1/3 av mitt mål. Nu är det "bara" 39 kvar :) Ingen brådska. Det får ta sin tid.

Träningen har gett mig så mkt mer än själva viktminskningen dom senaste dagarna. Terapi utan dess like! Musik i lurarna och powerwalk i bena trivs jag allra bäst med just nu. Skönt i rehabbassängen men känslan när man susar fram till go musik slår nog inget :) Så det får gärna sluta regna nuu för imorgon vill jag ut på en till långis :)

Idag stod vågen på 109 kg :)

Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!