Ditt & datt

Publicerat: 2011-11-24 / 10:51:55 | Kategori: Allmänt
Min inre stress stör mig enormt just nu. Försöker tänka realistiskt och inte överanstränga mig med diverse saker men just nu är jag inne i en period då det händer mycket och jag vill ändå hålla igång träningen som jag vet gör mig så gott. Men idag skippade jag min morgonpromenad. Det är grått & regnigt ute och jag ska oavsett till varmvattenbassängen senare i eftermiddag, som jag inte heller har någon större lust med (?)

Kl 12.30 bär det iväg till medborgarskolan för min första kurs. Jag har sett fram emot detta länge men nu har det snarare blivit ett orosmoment och lusten att gå dit är minimal, just pga stressen. Jag försöker proppa huvudet med positivitet och en inställning om att allt kommer gå bra och att jag bara kommer tycka det är kul när jag väl är där men det är förbannat svårt just nu.  Kursen slutar 15 och 17 börjar varmvatten så det är ingen mening att ta sig hem innan. Alltså en lång dag på stan och jag känner mig inte i shape för detta. Men men, bara att bita i det sura äpplet och hoppas på en bra dag i slutändan.

Lite julfint hemma..




Så var d det här med håret! Varför född3es man inte som grabb??
Med snålt i börsen och en hel del utgifter så har jag fått skjutit upp min klippning av hår och det resulterade i ett totalt haveri ! Så igår lät jag min kära Karoline klippa mig och jag blev mer än nöjd. Jag var väldigt skeptisk om jag skulle låta henne gå lös på mitt hår då jag inte hade en aning hur duktig hon var men den oron var helt i onödan! Nu ser man inte längre igenom topparna :)

Nu är det bara att få bukt med missfärgningen från förra blekningen och åtgärda utväxten.




Ett avsnitt av American Horror Story sen ett skönt avslappnande bad innan avfärd! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!