Promenad, varmvatten och snart snart snart..

Publicerat: 2011-11-15 / 22:57:10 | Kategori: Allmänt

Sitter och pustar ut efter en energislukande dag. I morse mötte jag upp Anna & Anne med lille Albin för en promenad runt delsjön. Det var soligt men KALLT ute. Jag hade på mig dubbla mössor och såg lite ut som ett ufo, men vad gör det när man ska ut till skogs:)

Delsjön har väldigt fina promenadslingor! Just idag var det extra fint med höstens alla färger som sprakade i solen och den lätta dimma som svävade över vattenytan. Frosten låg kvar över gräset och nog var det kallt men väldigt friskt och skönt! Runtom sjön stod bänkar perfekt placerade alldeles vid vattnet, romantik! Vi gick slingan på 8 km. Det skapades ingen romantik men väl ett duktigt flås i backarna :)










Efter promenaden fick det bli lite mat hemma sen var det mer el mindre dags att ge sig av igen, mot ett träningspass i varmvattenbassängen. Är minst sagt mör i kroppen. Seg kropp men pigg i knopp, lite uppe i varv! Hoppas inte på att det blir bök att somna för det må va nått av det värsta jag vet. Igår hade båda jag & Kari svårt och somna så vi låg och kasta sockor på varann och lekte ordlekar istället=P

Innan träningen i bassängen klev jag upp på vågen. 0,5 kg kvar till -30 ! snaaaart så :)


Kommentarer
Pia | 2011-11-16 / 06:30:50 |

Vad duktig du är, bra jobbat!!

Tove | 2011-11-16 / 10:49:17 | http://freedom2love.blogg.se/

Tack gumman!:) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!