-30

Publicerat: 2011-11-18 / 10:57:59 | Kategori: Viktnedgång & Träning

Igår fick jag en boost utan dess like, precis som förra gången när jag nått -20 :) Jag har underbara människor omkring mig som överöser mig med fina kommentarer. Klart, jag har gjort ett bra jobb, det vet jag själv men som alltid är det svårt för mig att greppa verkligheten. Levde i ett lyckorus igår kväll och jag känner mig väldigt nöjd över mig själv!

Så småningom kommer jag att lägga ut några få bilder på mig själv. Före och efterbilder! Jag har många kilon kvar men för ett tag sen fick jag se en bild på mig när jag vägde som mest och det är en stor skillnad. Det var inte längre obehagligt att titta på hur jag såg ut då utan det blev istället ytterligare en peppning att fortsätta när jag såg vilken förändring som har skett.

Bara känslan av att titta sig själv i spegeln varje morgon och numera känna igen sitt gamla jag är så oerhört skön! Jag strävar inte efter att vara pinnsmal och jag tror el vet att jag inte skulle trivas med det heller. Jag har alltid varit lite kurvig och det vill jag ha kvar. För X antal år sedan vägde jag 65 kg och det såg inte hälsosamt ut!Jag har kvar korten från den tiden och där känner jag inte igen mig själv heller. 70 har jag satt som mål och jag tror det är lagom som trivselvikt sen får det ta den tid det tar!

Nu har jag lyckats med halva vägen och jag är inte längre
tveksam över om jag kommer att kunna klara detta!

Lyckades även med att ställa in min Lilly-Weightloss igår så nu står det exakta siffror :)

♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!