Vill inte

Publicerat: 2011-05-03 / 08:37:30 | Kategori: Allmänt
Idag vill jag inget alls ! Det toksnöar ute & näsan rinner. Har ingen lust alls att dra på mig vinterjackan för en tripp till folkuniversitetet. Ett varmt täcke & en kopp kaffe framför en film hade varit en aning bättre.

Men igår fick jag äntligen färdigt både mitt CV & personliga brevet. Klart & ivägskickat. Så det ska ändå bli skoj & få lite feedback på det hela. Det var inget tvång att få färdigt båda men jag ville ändå känna att jag gjort mitt bästa & när jag väl kom igång så var det väldigt roligt! Användbar träning dessutom.

Tänkte på min Sofie imorse;) Det vankas bröllop på nyårsafton & jag måste boka övernattning.

Finns många måsten just nu så det är dags att skriva en lista & bocka för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!