LCHF

Publicerat: 2011-05-06 / 17:12:01 | Kategori: LCHF
Min rygg vill inte gärna hänga med på mitt städäventyr idag. Så efter att ha stått med disken halva dagen ger jag nu upp. Får ofta stå i omgångar för att inte ryggen ska säga ifrån alltför mkt men idag var den sur redan innan jag började. Det finns en dag imorgon också. 

Jag kommer att hålla mig till LCHF ett tag till. Vill inte ändra på något än som funkar så bra för mig. Jag mår bra, min mage mår bra & jag lyckas gå ner. Med LCHF kan man laga väldigt enkla rätter och man får äta gott. Man slipper gå hungrig & "tänka bantning". Det finns många diskussioner kring denna diet men jag tänker inte ta upp det i bloggen. Kort & gott betyder LCHF, Low carb high fat. Man tar alltså bort vissa kolhydrater & ökar fettintaget. Det har funkat för mig som en start & har öppnat många dörrar.

Ikväll blir det LCHF-tacopaj från Dr Dahlqvists och Airams LCHF-kokbok. Perfekt fredagsmat :) Saknar inte ens brödet & alla nachos man åt till förut. Det funkar & är supergott ändå!

Hoppas alla har en härlig Fredag än så länge! Puss♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!