Min viktresa so far

Publicerat: 2011-05-03 / 23:33:25 | Kategori: Viktnedgång & Träning

Idag var jag & tränade i varmvattenbassängen igen & ställde mig som vanligt på vågen. 
Jag har tänkt länge att sluta väga mig & istället ta måttbandet eftersom vågen kan
vara missvisande ibland men man är bra sugen varje gång & se resultatet 

Har skrivit upp alla datum men kortar ner det lite.

130,5    15 Mars
128       22 Mars
127       29 Mars
126         5 April
124       29 April
123         3 Maj      


-7,5 kg. Kan inte riktigt greppa det själv men det känns underbart! 2,5 kvar till första delmålet.

Nu sängen innan ögonen ramlar ner på tamgentbordet! Godnatt ♥


Kommentarer
Karin T | 2011-05-04 / 09:51:18 | http://karinochmajed.wordpress.com/

Heja Tove! Visst är det härligt när man märker resultat, och det ger motivation att fortsätta! Kämpa på! Har läst de tidigare inläggen, starkt att stå emot operationer och andra "enkla utvägar"! Heja dig!

Tove | 2011-05-04 / 10:01:13 | http://freedom2love.blogg.se/

Åh TACK så mkt Karin! Det var inga lätta beslut men jag är glad att jag inte gick den vägen. Kram till dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!