Error

Publicerat: 2011-05-09 / 08:59:09 | Kategori: Allmänt
Verkar ha varit något fel på blogg.se igår.
Gårdagens inlägg publicerades inte förrän idag. Mysko.



Solen skiner & jag med den.
Funderar på en morgonpromenad innan frukost & samtidigt passa på & handla lite.
Sen är det banne mig en filt på gräsmattan som gäller en stund idag.

Det personliga brevet som vi ska gå igenom imorgon på kursen ska få sig en överblick till dessutom. Måste ladda ner open office så jag får nå fason på det. När jag skickade in allt sist var det i en salig röra. Gick inte alls skicka filen från det programet jag skrev i. Det kom fram men såg ut som hej kom & hjälp mig :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!