Day number one

Publicerat: 2011-05-14 / 17:19:06 | Kategori: Music


Ikväll är det dags! Bättre än Julafton & alla andra högtidsdagar ;)

Jag tror inte Saade kommer ligga bra till. Topp 10 kan jag tänka mig men det finns andra låtar som har betydligt större chance. Men tydligen tisslas & tasslas det mkt om Erik där nere. På gott och ont kan tänkas. Jag är nöjd att vi är final sen får vilken låt som helst vinna, bara den är bäst haha!
Älskar Irlands bidrag, Man behöver inte vara 14 för att älska denna låt som jag hörde nån expert kommentera. Den är medryckande & har ett tryck i sig. Jag tycker dom ser ut som en yngre version av Robert Pattisson dessutom. Kan väl inte vara fel?

Storbritanien kan komma bra till. Sen har vi Bosnia hercegovina som alla pratar om. Otroligt jobbig låt enligt mitt tycke. En vinnarlåt tycker jag ska vara enkel & uttrycka glädje. En typisk hitlåt helt enkelt.

Dom flesta runt omkring mig tycker att eurovision är blaha blaha...fine. Jag är bara glad att jag lyckats få min sambo och tycka att det är roligt. Så ikväll är det god mat, vin, whiskey & en massa tippande som gäller!

Må bästa låt vinna! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!