Besviken

Publicerat: 2011-07-21 / 09:50:16 | Kategori: Film


Ja, jag kanske skulle haft en bild på Super 8 som vi var och såg på bio igår kväll men den filmen ägnar jag inge mer uppmärksamhet åt. Usch va dålig den var. Spielberg hade kunnat lyckats med denna för kanske 15-20 år sedan men nu blev det bara en sörja av "wannabe"-ET med några stänk av nymodigheter.

Innan filmen rullar igång i biosalongen så kan det ibland komma någon som lottar ut en film. Jag måste ha turen på min sida för vips så var vi en film rikare, Kings Speech. Eftersom vi tog den tidigare bion så hann vi även med att se den när vi kom hem. Det var en BRA film! Colin Firth är en av mina favoriter så det kan inte bli galet. Vet inte hur många gånger jag skratta HÖGT över deras härliga humor och snäsiga kommentarer till varann :)Mkt bra.

 
Jag har precis fått i mig lite frukost och väntar på att klockan ska bli 10.00 då jag ska ringa och kolla klipptid. Finns det en tidig tid idag så blir det en tripp in till stan annars tar jag det imorgon. Det ska börja regna senare idag och jag vill hinna med min promenad innan.

Finns inte så mkt på agendan annars. Planerar en danmarksresa nästa vecka då det ska bli kanonväder. Det blir Palmestranden och bada om vädret tillåter. Onsdag ser ut att bli en riktigt fin dag, Hoppas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!