Tillbaka?

Publicerat: 2011-04-29 / 00:13:23 | Kategori: Allmänt

Nya tider, nya tag =)

När jag hamnar i oväder blir det tydligt att all positiv energi försvinner. 1 år senare & jag känner äntligen att jag är på väg tillbaka. Kreativiteten & min lust för välbefinnande är åter på plats. Nu kom även blogg-suget !
Same old same old. Det här är en periodblogg, helt enkelt! Men vad gör det?

Min vän Sofie är igång i bloggvärlden & bidrog  mkt till att lusten kom tillbaka. Ska länka till hennes fina blogg senare! Ska även länka till den person som gjort denna underbara bloggdesign. Finns redan en länk nere i högra hörnet men jag länkar gärna en extra gång då jag blev så väldigt nöjd. En del tycker kanske, too much? Jag känner, perfekt!;) Ville ha en ny fin design innan jag starta upp igen men jag vet att det både tar tid & tålamod att fixa designen själv & valde att lägga det på is så länge! Jag vill börja NU !=)

Men nu ZzzzzZZZova. Puss!


Kommentarer
Rebekah | 2011-04-29 / 01:13:45 | http://kattsby.com

Hej Tove,

Va' kul att Du börjat blogga igen. Jag skrev upp mig för nå'n 'challenge', så jag har bloggat varenda dag se'n 1 Januari.



Började ett tag med att ha en på svenska, men jag fick aldrig nå'n feedback så jag blev less.



Sidan ser jättefin ut, tycker jag! Säg åt Pappa att han går online och kollar på den och ger sitt utlåtande. Han har säkert massor med åsikter ROFL

Tove | 2011-04-29 / 08:12:03 | http://freedom2love.blogg.se/

Hej Rebekah!:) Ja jag vet ju att du bloggar. Men jag har tyvärr inte varit inne så många gånger. Det ska ändras:) Är det något jag märkt så är det att om man själv skriver så läser man andras automatiskt & visevärsa ;) Har saknat bloggandet !



Ska absolut säga till pappa haha! Frågan är bara om han ens har en dator?? :) el vet hur den fungerar haha



Kram!

Sofie Maräng | 2011-05-01 / 08:47:32 | http://sofiemarang.blogg.se/

(Du är grymt duktig på att formulera dig, märker jag när jag läser det du skriver).

Snuttis, jag säger det igen, du är grymt duktig o jag är så stolt över dig. En nyvunnen energi är inte att förakta. O vet du va det roliga är, du inspirerar mig! Så nu lever jag lite på din energi så kan du leva lite på min när din börjar sina. Älskar dig!

Tove | 2011-05-01 / 10:33:50 | http://freedom2love.blogg.se/

Tack Sofie=)) Känner mig ändå osäker på svenskan. Det har inte varit så mkt skrivande på ett tag ;)



Jag lever redan på den energi du ger mig nu! Jag blir så glad när du bli glad. En ända stor positiv

cirkel=))



Älskar dig med! PUSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!