CV

Publicerat: 2011-04-30 / 18:04:54 | Kategori: Allmänt
Nu när jag är arbetslös så går jag en kurs på Folkuniversitetet som heter "Jag & arbetslivet". Där ska vi stärka oss själva & få verktyg till att så småningoom hitta oss ett nytt arbete.
Just nu håller vi på med CV & personligt brev. I uppgift fick vi att skriva ett CV & personligt brev efter att ha valt ett jobb på platsbanken. Bara som övning.

Jag har nu suttit här i 4 timmar & har inte ens nuddat personligt brev än(?). Men mitt CV är snart klart & jag blev nyfiken på hur jag skulle skicka iväg det till våran studievägledare som håller i denna uppgift.

GRATTIS!

Det gick inte att skicka dokumentet som jag precis skrivit i microsoft works till hennes email. Jaha! Office då? Finns inget Office på den här datorn?! Nu hade jag precis laddat hem en testversion men va händer? KAOS! Jag får inte igång det & jag sliter mitt hår! Hungrig & ledsen. Vet inte hur jag får ihop detta nu?

Finns det något annat program än office man kan använda sig av som lätt skickar filer till mail?
Eller så gör jag ett nytt försök å laddar hem imorgon. Så här mkt brukar det inte strula framför datorn för mig.

Ensam, arg, HUNGRIG & frustrerad ! Happy Lördag! :)

Kommentarer
Mia | 2011-04-30 / 19:06:04 |

Gå in på openoffice.org och ladda ner! Gratis och funkar precis som microsoftprogrammen.

Tove | 2011-04-30 / 19:41:55 | http://freedom2love.blogg.se/

Jag ska göra detta! Men om jag skickar direkt från mailen & bifogar fil så borde det väl funka? Tack för tipset! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!