Trött & smärtande måndagskväll

Publicerat: 2010-03-01 / 21:40:46 | Kategori: Min kamp
Positiv & energigivande rubrik, njae men så ligger landet ikväll. 3 veckor har gått sedan jag kunnat träna pga sjukdom & det märks av kraftigt på kroppen. Ryggen kan gå av när som helst & fötterna spricker snart av övertryck. Ja så känns det iaf. Kari har fått hjälpa mig fram i lägenheten för jag knappt kunnat gå själv. Skrattar inombords över hur det måste se ut. Som en gammal tanta med ryggskott.

mmmmm..
Det verkligen osar attraktion & passion här hemma  

Dock grämer jag mig inte mkt över det onda. Imorgon börjar träningen igen & jag vet att det kommer bli mkt bättre så småningom. 

Första  mars & idag började jag jobba 75 procent. Vilken befrielse detta va. Det gick jättebra & jag klarade av hela turen med reklam + eftersändningar innan sluttid. Nu vet jag att detta är möjligt & slipper stressa upp mig på samma sätt som jag gjorde när jag jobbade 50 procent. 2 månader till & sen är det 100 som gäller. Jag är hoppfull & övertygad.

Kommentarer
Milla | 2010-03-01 / 22:06:04 | http://www.freedom2blogg.se

Gud jag kan verkligen förstå känslan! Sedan i somras har jag haft ont i min ena sida (ischiassmärtor) men på sistone har det blivit betydligt värre. Du skulle ha sett mig några kvällar förra veckan, när jag gick framåtlutad! Precis som en gammal tant! Ringde en naprapat i eftermiddags och tänker nu ta i saken så mycket det bara går. Om inte annat kanske jag kan få råd och tips att ta mig vidare ur smärtan. Pust! Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!