Värmen lockar & chockar

Publicerat: 2009-05-31 / 15:35:41 | Kategori: Allmänt

Uj uj uj. Morsdag detta år slår rekord, Shit vad varmt det ÄR! Det är för varmt för att sitta på balkongen. Hade det inte varit för att det är elitlopp på TV som styr så hade vi nog åkt ut till Bergsjön & jag hade förmodligen tagit mitt första BAD! Fick förslaget att bli ut-skjutsad men jag ville så gärna ha sällskap av karln! Vi myser massa nu =)

Imorse målade jag om bokstäverna VITA men lite glitter utstrött. Saknar fortfarande ett M så hoppas det kommer ut i affären snart. Kliar i fingrarna Köpa hylla, ramar, FOTA!!

Grattade nyss mammsen på telefon som är hemma hos mormor i Sollefteå. Pratade om semestern i Juli då jag ska visa Kari Härnösand. Så nu ska jag in på SJ & boka biljetter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!