Solen skiner & jag med den !

Publicerat: 2009-05-01 / 08:58:42 | Kategori: Allmänt
Hopas alla har haft det trevligt på valborg! 

Här hemma hände inte så mkt. Planen var att kolla på kortegen i stan med alla studenter men egentligen hade vi ingen speciell lust med det så vi skippa. Istället åkte jag & Kari till kålltorp & satt på en uteservering med varsin öl & buffètallrik. Stället firade 5 år så det bjöds på både buffé & efterrätt. Det hade vi ingen aning om när vi gick dit så de var en gla överaskning. Sen blev det en vanlig hemmakväll. Jag var inte ett dugg sugen på vin el dylikt då jag ville vakna pigg & fräsch idag & nu sitter jag här. Pigg & utvilad & har hela dagen framför mig=) Kari trynar fortfarande men tänkte väcka honom efter jag fixat god frukost till tända ljus. Det verkar bli en kanonfin dag igen & vi ska iväg & grilla! Först lite tvätt & stök. Jag är så GLAD för jag har fått långledigt ett tag nu som jag ville. Den tiden ska spenderas med att få ordning på lite sånt jag aldrig orkar med på vardagarna. Rensa, städa & dekorera:) Köpt lite nytt! Samt ta hand om mig bättre. Är fruktansvärt dålig på att ta hand om mig själv just nu så det ska bli rena spa-ledigheten hade jag tänkt :)

Nu har jag kari surrar i sängen men jag tror bara han pratar i sömnen el så var Sessan på honom med sin vassa tunga för mkt. Bäst & börja förbereda frukosten.

Ha en trevlig & SOLIG dag! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!