Tårta & presenter

Publicerat: 2009-05-30 / 11:41:05 | Kategori: Födelsedagar & Festligheter


Emma fyllde 12 år för några dagar sedan & igår åkte vi som sagt & gratta i efterskott med en liten present. Det blev inget märkvärdigt men ack så viktigt för lillfian. I present av sin pappa fick hon en fin platttång så jag köpte värmeskydd till håret åt henne. Så lätt att håret blir förstört annars & då hade vår jänta INTE blivit glad.

Visade henne hur man gjorde & nog var det lite besvärligt tyckte hon men det får hon snart kläm på :) Det bjöds på smarrig tårta & bullar, det tackar vi för! Eftersom jag varit så trött denna vecka så stannade vi inte alltför länge. Åkte hem & ja, inte var vi uppe länge förrän vi gick & la oss. Somnade direkt!

Även jag kom med på några kort igår=)  Inget jag för stunden är förtjust över efter alla överviktskilon efter sjukskrivning & medicin men det är inget man inte kan göra något åt. Sällan jag orkar göra iordning håret numera. Jag behöver en klipptid pronto! Speciellt luggen behöver klippas. Så jag har för det mesta diadem om jag inte orkar fixa snelugg.



Dem har en jättefin gård ute där dem bor som vi ofta grillar på. Basketplan, många lekparker
& ställen där man kan sitta & fika & njuta av finväder. Den är så stor så fick bara med en del
av den. Mkt grönska & yta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!