Reklam reklam reklam

Publicerat: 2009-05-25 / 16:27:35 | Kategori: Allmänt
Idag har det varit en jobbig dag på jobb. Går bara brevbäring denna vecka & idag var det mkt reklam. Jag gick bara där det fanns boxar så jag slapp springa i trappor iaf men i vissa uppgångar ska kunderna ha ca 20 reklam & 2 sorters reklam + post & klump (större brev-paket) tär på rygg. Jag fick gå 2 gånger flera gånger då jag inte fick med mig allt. Så det känns verkligen som jag gått ett helt distrikt trotts jag bara gick ca 3/4. Kari var gullig & komma & hämta mig ute på distriktet & körde tillbaks mig till kontoret när jag var färdig för ryggen värkte så mkt. Skönt att vi jobbar på samma arbetsplats :)

NU vila sen ska vi förhoppningsvis, om vi orkar åka iväg & handla lite. Lite till pyssel & mat.

Kommentarer
tofva | 2009-05-25 / 18:50:55 | http://tofva.blogspot.com

Fin blogg du har. Kul att läsa och såg att du hade länkat till andra bloggisar.. kanske man kan hitta någon ny man vill läsa varje dag:)

Pia | 2009-05-25 / 19:09:09 | http://nathaliehamrin.blogg.se/

Usch låter jobbigt det där du ;) Okej, då vet jag ungefär vart du bor...eller inte =) har inte så bra koll på denna stad fortfarande =) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!