Pysseldax strax!

Publicerat: 2009-05-25 / 23:47:09 | Kategori: Shoppat
Vi drog oss upp ur soffan/sängen tidigare & kom iväg en liten sväng ändå. Jag sov  3 timmar & var hyfsat groggy då en kille ringde på telefonen & ville prata pensionsparande. Nja, inte riktigt rätt tidpunkt för det. Kommer knappt ihåg samtalet. Ni vet när man bara säger Ja ja ja men man vet inte riktigt vad man sagt JA till;-) Iaf är det så för mig när jag är nyvaken=)

Åkte till köpcentrumet i Allum & shoppa lite på Panduro & ett silverschampo fick följa med hem. Min blekning blev inte lyckad sist. Hade gärna velat göra mina utväxtblekningar på salong men det är så dyrt=/


Bokstäverna som jag tidigare skrivit om på Panuduro  & färghyllan där jag stått framför
många gånger dem senaste veckorna :)



Handlade vit färg på Panduro till bokstäverna samt paljetter & stenar för att pryda prismorna på ljusstaken som jag tidigare måla om vit. Tror det kan bli riktigt bra. Sen kunde jag inte hålla mig från att shoppa en  underbar byrå i miniatyr som man kan använda som ask för örhängen el diverse småplock om man vill. Har inget bra förvar alls på mina örhängen så den fick följa med hem. Påminner om ett smyckeskrin som min syster hade förut. Det var en liten miniatyr av garderob som man kunde hänga sina halsband i om jag inte minns fel.


Kommentarer
Anonym | 2009-05-27 / 11:11:34 | http://wargaflicka.se

ja, min pojke är helt underbar :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!