Puh!

Publicerat: 2009-05-24 / 22:55:40 | Kategori: Egna Videoklipp
Idag har det varit en seg dag! Var inte alltför mkt rajtan tajtans här hemma igår kväll men jag var ändå helt död vid 01.00 då steppan skulle ta sig hemmåt. Ibland är det dock skönt med sådana här dagar. Vi har käkat pizza & mest slappat i soffan förutom en kort sväng till stan. Hämtade min kamera!! Så jag har så klart också läst manualer & lärt mig kamerans alla funktioner. Tror jag har koll på det mesta nu! Jätte NÖJD! Men än så länge så har jag bara ett minneskort som jag fick med till kameran & där får det inte plats mkt så jag ska införskaffa mig ett nytt imorgon.

Så hur gick det med pokern då?? Jo vi kom trea. Vi hade KNEKT ESS & den andra DAM ESS. Så klart kom det upp en dam på floppen. Vi var tvungen att gå all in för blindsen var så pass höga så ja, där åkte vi ut. Tyvärr var det inte så många som var med från början så det var ingen hög prispott men 822 kammade vi hem.



Fotade inte så mkt med kameran idag. Testade mer med alla funktioner. En bild på Kari har jag iaf då han sitter & läser tidningen ;) Filmade lite på balkongen med nykameran, hur det ser ut på gården som jag lagt upp. Så småningom ska jag lägga ut lite bilder på lägenheten & filma lite mer. Speciellt till mammsen som inte varit & hälsat på än i lägenheten sen jag flyttade ihop med Kari.

Stumpan står som oftast på sin elementbädd som jag hett upp på ballkongräcket & tittar ut. Ser du nu mamma vad fint träden blommat ut!


Kommentarer
Pia | 2009-05-25 / 06:55:04 | http://nathaliehamrin.blogg.se/

En tredjeplats är ju inte illa! Grattis =) Vart är det ni bor? Kram

Mikaela | 2009-05-25 / 16:57:22 | http://mickavela.blogg.se/

Hur vågar du ha katten så, Tove?

Är skitnojig så fort min lilla sätter sin tass på balkongen hehe.

Håller med dig om att det var en seg dag idag.

Min hals skriker ganska bra just nu efter dagens strapatser.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!