Nykär!

Publicerat: 2009-05-30 / 11:51:15 | Kategori: Kärlek

    Jag känner mig nykär på nytt!

Jag börjar må riktigt bra nu & mitt humör ändras & jag kan känna dem känslor jag egentligen har men lätt blir förträngda ibland i allt ont=/ Med värmen & solen kommer minnen från när jag & älsklingen börja dejta vilket var början av förra sommaren. Det har gått ett år snart & jag blir mer & mer säkrare att det är HAN jag kommer spendera resten av livet tillsammans med ;)


I morse då vi var & fika frukost på Café med mera.


Kommentarer
Pia | 2009-05-30 / 13:56:42 | http://nathaliehamrin.blogg.se/

Vad härligt! Så glad för din skull! Tack för komplimangerna ;) Smal vet jag inte men på god väg! =) Ha en härlig kväll! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!