Ljusstaken

Publicerat: 2009-05-27 / 22:16:15 | Kategori: Pyssel


Igår pysslade jag med paljetter & stenar. Prismorna som egentligen var av
plats såg verkligen plastiga ut när jag målat hela ljusstaken vit . Så med lite
lim, tålamod & paljetter blev ljusstaken helt annorlunda. Prismorna glittrar
FINT i dagsljus!  Svårt att fota det fina men jag gjorde ett försök.



Nu är det strax kudde & täcke. Kari kikar på fotboll. Barcelona & Manchester united.
Utanför den engelska pubben Paddington som vi är granne med står folk ute på
gatan & kikar för det är så fullt. Viktig match!

Puss & kram


Kommentarer
stina | 2009-05-27 / 23:10:31 | http://stinasohlberg.blogg.se/

Oj vad duktig du är!

Den vart verkligen superfin och kul att sätta sin egen prägel på saker. blir så mkt mer personligt i hemmet då!

tofva | 2009-05-28 / 18:40:25 |

Men åh vad snyggt det blev! Kreativt tänkt hörrö:)

Jorå, jag bakar väldigt ofta..det är så skoj, nu har jag nog börjat tänja mer på gränserna.. det börjar bli mycket expriment..haha. Matlagningen får mannen sköta--han är mycket bättre än mig på det! Men man vet ju aldrig..med tiden kanske det blir jag som sköter det också:) haa Kraaaam!

anna | 2009-05-28 / 18:47:01 | http://www.metrobloggen.se/fashionhaggan

så fint, himla kreativt får jag säga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!