Hemma på landet!

Publicerat: 2009-05-30 / 14:44:27 | Kategori: Bloggar
Dagens tips!


Jag är med i en tävling i bloggen Hemma på landet. Det är inte bara priset i tävlingen som är härligt utan att man ska skriva ner något positiv om ens barn el den som står dig närmast. Jag skrev naturligtvis om min sambo eftersom jag inte haft turen att föda barn än.

Hon har härlig musik i bakgrunden i bloggen. Har spelat hela hennes lista hela dagen =) Fina interiörer & tips. Helt värt att gå in å kika! En myskänsla av sommar infinner sig lätt.

Kommentarer
Cutie | 2009-05-30 / 19:22:10 | http://everydaywithcutie.blogg.se/

har uppdaterat !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!