Hej & hå !

Publicerat: 2009-05-27 / 21:42:07 | Kategori: Allmänt
Ja, hej & hå så kan det gå! 3 trötta energikrävande dagar.
Imorgon kommer den tredje SEN, Fredag!..är det vila.

Stressade iväg till jobbet BAKIS. Ja så kändes det iaf! Natten som var sov jag bara 2 timmar. Det var varmt, det var svettigt & huvudet värkte. Kari & jag låg länge i sängen & försökte somna men det var hopplöst så jag gick upp & slog på en film på datorn, TWILIGHT. Vid fyra gick jag & la mig & somna gott.

Jobba tidigt & vid 10 var jag på Postterminalen för möte med seko. Riktigt upplysande & intressant. Det känns skönt att man inte är ensammen i sin sjukskrivning dessutom. Bra initiativ från Seko. Det känns som INGEN vill ta ansvar för dem sjukskrivna längre & man hamnar lätt utanför.

Har precis tagit en dusch. Heaven...I`m in heaven!!

NU mat faktiskt. Sov gott till 19 då Kari kom hem sen har vi suttit & surrat tills nu. Glasen har kommit & det är bara att hämta samt min keramikform från Sally Bazar! lovely lovely.....

Svammel svammel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!