Hallen

Publicerat: 2009-05-15 / 10:28:35 | Kategori: Inredning, Hemma
Nu så




                                                                 
I min förra lägenhet, när jag bodde själv gick det mesta i ljusa färger. När jag & Kari hittar en ny lägenhet blir det VITT VITT VITT med en  stänk av färg. Fräschast & är så fint under jul & sommar. I vardagsrummet som vi har nu är det fortfarande ganska mörkt= don't like! Hallen gjorde mkt!
Svårt att fota möbeln bara. Sista bilden innan allt var färdigt visar den någorlunda bra.,

Vitt & fräscht, Nytt & egengjort.

Nu ska jag bara rensa ur förra hallmöbeln + smink & diverse smycken. 
Ska köpas till lite lådor så det inte ligger massa småplock i hyllorna. Kanske en fin ljusslinga runt spegeln?

FREDAG!!

         


Kommentarer
Sofie | 2009-07-30 / 20:37:47 |

Titta, där e jag me på bild!!! ÄR jag med på bild i hallen eller är jag kvar i sovrummet ;O)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!