Förkyldningstider & pysselstuga

Publicerat: 2009-05-13 / 11:45:57 | Kategori: Allmänt
    Ja & jag har så klart åkt på en rejäl förkylning.

Jobbade igår trotts att den precis brutit ut & igår kväll & inatt fick jag ta smällen. Kari & moi hade laddat upp med go mat, karameller osv  inför eurovisions semifinal med Malena. Tyvärr blev det inte så mys som jag hade tänkt mig. Låg i soffan & hoppades på att röstningen skulle gå fort så jag fick gå å lägga mig. Sen har jag legat halvt vaken hela natten. Så imorse bestämde jag mig för att vara hemma & kurera mig. men det var i sista sekunden. Det e jag glad för nu. Nattens sömnlöshet har satt sina spår.

Det var ett tag sen jag bloggade. Det har varken funnits ork el lust. Idag är det första dagen jag sitter vid datorn på cirka 2 veckor. Dock har det funnits ork till annat.  Vi har ÄNTLIGEN fixat iordning hallen & det blev riktigt bra samt möblerat om i vardagsrummet. Det var fruktansvärt trångt innan med möbleringen som var men nu känns det som ett helt annat rum! Stort & luftigt helt plötsligt. Det roligaste var  & är nog allt mitt pysslande. Jag har verkligen haft pysselstuga här hemma.
Kari & jag har under min ledighet varit fram & tillbaka flera gånger till ett köpcentrum här i Göteborg för inhandling på Panduro.

...........springer iväg till köket....
 hur kan man misslyckas med att koka ägg?? Jag har BRÄNT dem! Så går det när man har för lite vatten & tror att man kan göra 2 saker samtidigt *suck*

Åter till det ursprungliga. Jag har köpt målarfärg, glitter, bokstäver i papp & lite annat smått & gått sen har jag suttit här i timmar & pysslat.

.........springer ut till köket igen.....
Det är bra om man stänger av KRANEN innan man går till nästa rum!!

Jag är alldeles för yr just nu. nån timmes vila & mat gör nog sitt.
Ska visa sen vad jag pysslat med & visa fina hallen.

Kommentarer
Milla | 2009-05-13 / 19:48:46 | http://freedom2love.blogg.se/

Har själv pysslat hela kvällen o nu börjar hemmet se ut som vanligt igen. Fått undan alla presenter o grejer. Grannarna skämtar om mina snabba kroppsrörelser. Men dom dära rörelserna har jag väl länge haft. Hi, hi!... Skönt o komma ikapp! Krya på dig stumpan!

Anne | 2009-05-13 / 21:21:24 | http://www.enna.se/anne

Visst är det skönt med ledighet. Är ledig tills och med torsdag. Har frågat om fredagen också. Hoppas, hoppas, hoppas! Känner att jag måste komma i kapp mig här hemma. Krya på dig så ses vi kanske på måndag. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!