Bloggar

Publicerat: 2009-05-23 / 16:54:26 | Kategori: Bloggar
Jag har för någon dag sen uppdaterat mina länkar till vänster om bloggen. Där har jag lagt ut dem bloggar jag följer själv. Sen finns det några stora bloggerskor som jag egentligen inte VILL följa men av ren vana gör det så jag har inte lagt ut dem.

  • Anne -  Min lagledare på jobbet. Underbar människa som jag gillar & surra med. Djurvän & har själv 2 hundar, 2 fåglar &  2 marsvin. Hon gör mina jobbdagar mkt lättare, KRAM!

  • Frida Boström -  Min första pojkväns lillasyster. Det var henne jag satt & gjorde collage med för ca 8 år sedan & hon känns  fortfarande som min syster trots att vi inte har så mkt kontakt längre. Gillar & följa din blogg fian :)

  • Gizmolinas  -  Hittade denna bloggen genom en av mina favoritbloggar Prinsessansdagbok. Man följer denna kvinna i vardagen med hennes prinsessa. Fina interiörer & ger mig mkt inspiration.

  • Larsatan - Jobbarkompis med härlig karaktär. En av dem första jag lärde känna inom posten i Göteborg sen visade det sig att han skulle börja på min arbetsplats i Olskroken /Göteborg.

  • Liveteftersextio  - Prinsessans dagboks mamma. Träffade henne när jag varit uppe i Härnösand på tåget. Härlig kvinna som skriver mkt om hur det var förr & hennes familj!

  • Mickaela - Jobbarkompis. Mysig tjej som skriver om sin vardag & mkt om våra dagar på posten.

  • Nevnarien  -  BREVBÄRARE:) Mkt duktig & kreativ tjej som bl a fotar fina bilder & illustrerar.

  • Prinsessans Dagbok  -  Den blogg jag följer mest. Vi har gemensam bekant , båda från norrland (sundsvall) & inspirerade mig från första början till att blogga. Henne kan man följa i vardagen med hennes underbara familj. Ödmjukhet & familjeliv. Får så mkt ut av hennes blogg!

  • SarahLinneaLarsson - Tjej från Gävle med otrolig karisma. En tjej att se upp till. Hon berättar om sina vardagar & har många egna åsikter. Hälsa & orginalitet symboliserar denna Sarah! FÄRGSTARK.

  • Siris värld - Före detta jobbarkompis som numera pluggar till lärare i Jönköping. Sara som hon heter har alltid varit SIRI för oss på jobbet & henne glömmer vi aldrig ;)

  • Thisismylife  - Therese. Tjejkompis i Sundsvall som jag inte träffat på ett bra tag. Men denna tjej har STING i sig & går sin egen väg. Ödmjuk & rolig att umgås med. Henne har jag haft mkt roligt med i Sundsvall när jag väl bodde där uppe & var i Festperioden.

  • WargaFlicka  - En blogg jag nyss "upptäckt" Denna tjej har varit med om mkt ont:( Men som sagt efter regn kommer solsken & hon har blivit starkare än starkast . Mkt självdistans & djupa intressanta inlägg. Du har gjort det bra!

  • Nathalie Hamrin  - Förre detta klasskompis i gymnasiet. Födde sin Nathalie för 7 mån sedan. Hur SÖT som helst.  Bor oxå i Göteborg. Mysig blogg.

      


Kommentarer
..:Sarah:.. | 2009-05-23 / 17:44:27 | http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Oh va glad du gör mig!

Tack för de orden!! :D

siri | 2009-05-23 / 18:24:54 | http://sirisvarld.blogspot.com

haha klockren kommentar :) hoppas att du oxå får mysig helg! kram

Pia | 2009-05-23 / 19:27:25 | http://nathaliehamrin.blogg.se/

Va fint! =) Gillar läsa din blogg, du skriver bra! Kramen

anna | 2009-05-23 / 19:54:50 | http://wargaflicka.se

tack för denna söta lilla text :D kram!

Elin [ n e v n a r i e n ] | 2009-05-24 / 00:27:44 | http://nevnarien.se/

Åh vad roligt, tack! :D Och ja det får du gärna göra ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!