ljusglimtar finns

Publicerat: 2009-03-05 / 11:17:10 | Kategori: Resor
Ja allt har inte varit grått & trist. Förra helgen var vi iväg till malmö & hälsade på min vän Sofie & hennes sambo Mattias. Det var ett bra tag sedan jag träffade Sofie & det var så trevligt att äntligen få se hur dem bodde.
Sista jag hälsade på dem bode dem i en 2:a men har nu flyttat till ett radhus i Vellinge.
Riktigt fint hade dem det!


Eftersom vi har katterna & inte skaffat kattvakt så var vi bara nere en kort sväng. Kanske blev den lite för kort för det är ändå en bit att åka. Vi åkte mitt på fredagen & hem igen på lördags morgon. Fast det var helt klart värt det. Vi åt god mat, spela spel & tog det ganska så lugnt. Min mage volta runt  senare på lördagskvällen så det var bara & gå å lägga sig.
En vecka senare alltså denna helgen som varit kom Sofie istället upp hit. Trotts att jag var sjuk & dann men hon hade redan betalat biljetterna & chansade på att hon skulle klara sig vilket hon åxå har gjort hittils.

Jag gjorde en litet bildklipp av malmöresan. Knäppte inte så många kort men kul ändå å ha som minne :)


Kommentarer
Nicki | 2009-03-05 / 18:34:53 | http://hemmahosnicki.blogspot.com/

Va mysigt med en mikrosemester! Det är så skönt att få byta miljö ett tag om så bara för en dag. God mat och trevligt sällskap på det är ju inte helt fel. =)



Kramz/Nicki


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!