Gråa dagar

Publicerat: 2009-03-05 / 10:52:59 | Kategori: Min kamp
Nu var det ett rejält tag sedan jag skrev i min blogg men det har varit mkt omkring. Hälsan är inte den bästa just nu. Var sjukskriven för magen i en vecka för ett tag sen, jobbade 1 vecka men sen börja jag ana oro. Nått var inte riktigt som det skulle. Blev riktigt dålig förra fredagen. Må illa & kräkattacker & en dunderförkylning bröt ut. Förstod att mitt immunförsvar måste vara lika med noll med tanke på magen. I Tisdags var jag till en läkare & det kan tydligen handla om magsår. Det ska tas lite fler prover innan det är säkert. Isf blir det väldigt lugnt för fröken Tove. Som om det inte räckte att man var sjukskriven 50 procent redan. Riktigt tråkigt om så är fallet. Jag försöker att ta det lugnt & inte stressa upp mig men det finns så klart fler faktorer som spelar en viktig del i detta. Jag visste som sagt redan att jag var ordentligt sur i hela kroppen & där så klart även magen. Försökt ätit någorlunda vettigt, druckit aloe vera & tagit kosttillskott som ska balansera upp värdena i kroppen. Tydligen så hade det nog redan gått för långt. På fredag ska jag lämna ytterliga prover så får man se men så länge har jag fått en medicin som jag ska ta i en månad som ska minska surhets graden i magen samt behandla & förebygga eventuellt magsår.

Jag hoppas så klart att det inte är magsår men & andra sidan vet man då vad det är & om inte. . . .
vad kan det vara istället?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!