Filmmaraton

Publicerat: 2009-03-30 / 23:19:38 | Kategori: Film
Hua vad trött man ÄR! Nu ska "gå&läggasigtiderna" ändras banne mig! Men just nu har jag & kari bestämt oss för att se en Film innan vi går & lägger oss=P Här hemma har jag/vi filmmaraton varje dag. Hittat en massa goa rullar. Det mesta skräck/rysare & sci-fic som är mina favvo generer.

Än så länge måste jag säga att Twilight är den bästa hittils, mumma. Ikväll blir det en sci-fic "The day the earth stood still" med keanu reeves i huvudroll. Lite skeptisk men på trailern tyckte jag som det verkade som en typisk "Tovefilm" :)



Kram & hej då länge & gnatt för dem flesta ;)

Kommentarer
Anna Lilith | 2009-03-31 / 08:42:34 | http://wargaflicka.se/

hmmm twilight måste jag se.... lär ju tydligen vara helt fantastisk :)



får vi se om the day the earth stood still också är nått ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!