Sunday Sunday

Publicerat: 2009-06-21 / 18:50:21 | Kategori: Allmänt


I morse vaknade vi vid 10 & HEPP HEPP så var vi igång. Jag hann inte ens föreslå badhus innan 
telefonen ringde & min sambos vän Glenn ville komma förbi & kika på trav. Naturligtvis hade de
spelat & vann men pga en riktig skräll så blev det ingen större summa.





Jag hällde upp ett glas vitt & sympatititta tillsammans med grabbarna sen gjorde jag iordning en braklunch med lite rester från midsommar som blev mkt uppskattat. Nu är travet slut & Glenn har åkt hem till sig. Kari ligger i sängen & slötittar på TV & jag funderar på om jag inte ska ta en liten kvällslur ;-) SOFT dag med andra ord.

Vädret är helt psyko idag!!


SOL, MOLN, REGN, SOL, MOLN, REGN....Bestäm!!



Tog några fina kort på Stumpan idag




Så vakna Sessan till...




Det är vad som händer idag hos oss. Nu ska jag kika vidare på lite bloggar
sen lägga mig bredvid karln & slumra lite lätt. Ha en mysig kväll!

Puss & Kram

Kommentarer
Pia | 2009-06-22 / 10:11:03 | http://nathaliehamrin.blogg.se/

Åh va söta kissarna är! Säg till när du har tid å träffas för en fika eller nåt! =) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!