Uppe med tuppen

Publicerat: 2009-06-12 / 08:23:20 | Kategori: Inredning, Hemma
GOD MORGON


Ja det kan man faktiskt säga att jag var idag trots att jag börjar sent (10.30) idag.
Sov en bra stund igår på eftermiddagen så min kropp tyckte väl att det räckte med
nattsömn. Känner mig rätt så utvilad. Ute öser regnet ner här i Göteborg idag.
Mysigt att gå brevbäring? Njet.
Men det är FREDAG, då går ALLT ;)

Igår höll jag alltså på med nya gardinerna el en av de iaf. De som ska hänga & nu hänger i vardagsrummet. Det var lite bök pga att gardinerna var så tunga men dessto snyggare hänger de ner. Förut hade vi alltså svarta deppgardiner. Förstår inte hur vi ens kom på den idén men nu är det ljus & fräscht.

Försökte hitta någon gammal bild med dem svarta men hitta egentligen bara detta.
Kari får sitta modell =) De e fina gardiner men fy så instängt det blev med svart.




NU ser det ut så här ( radera sladdarna ur bilderna, we fix)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!