Twitter

Publicerat: 2009-06-17 / 19:26:31 | Kategori: Allmänt
Så har även jag fixat en Twitter-användare. Detta ser ni nere i vänstra spalten under "sök i bloggen". Trycker ni på texten där det står när jag skrev senast så kommer ni till min Twitter-sida.  Haha trodde aldrig jag skulle skaffa en sådan. Har även lagt upp lite fler bilder. Roligt att fixa med bloggen själv, man får testa sig fram vädigt mkt innan allt stämmer men man lär sig av sina misstag sägs det :) 
                                                                                                            Puss & Kram från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!