Trattkantareller

Publicerat: 2009-06-08 / 08:11:42 | Kategori: Katterna
SÅ. Nu har både Sessan & Stumpan lämnats in för sterilisering. Jag blev nog lika nervös som missarna men det går säkert prima! Att döma av mina tidigare besök så är personalen på Smådjursakuten kanon! Klockan 15.30 är dem redo att hämtas, mina små tratt kantareller. Ett smeknamn som en jobbarkompis använde för ett tag sen. Tyckte det var sött ;) Trötta
& vingliga små trattisar, hua, stackars små men det är för en god sak.


Stumpan                                                       Sessan

Vi var som sagt på IKEA igår & kikade, el kikade & kikade. Sa till Kari att han ändå får förstå att det går inte att åka till IKEA UTAN att komma hem med något nytt :) Nytt blev det men inte så farligt dyrt. Hittade billiga vita gardinpar till vardagsrum, kök & Sovrum så jag ska ta fram strykbrädan & börja fixa snart. Börjar inte förrän kl 11 så det blir perfa.

Vi var ute & åkte bil vid ett på natten igår. Både jag & älsklingen somna TIDIGT i sängen igår kväll/eftermiddag med kläderna på & vaknade igen vid 23 & kunde inte somna om. Så vi åkte ut en sväng vilket var väldigt mysigt. TYST Göteborg då dem flesta låg & sov i sina sängar. Lite småtrött nu men snart ska ja ut på brevbäring så då piggnar man väl till sig lite!

Puss & kram på veckans första dag !

Kommentarer
Mikaela | 2009-06-08 / 18:21:52 | http://mickavela.blogg.se/

Hoppas det gick bra med kissarna

Mia | 2009-06-09 / 20:42:06 |

Hur mår missarna? Har det gått bra?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!