Sveriges Nationaldag

Publicerat: 2009-06-06 / 09:42:52 | Kategori: Shoppat


Ja idag är det sveriges dag! Tycker det är lite tråkigt att vi inte firar dagen så mkt utan låter den gå förbi ganska obemärkt Tror dock det blivit lite mer festligt på senare år. Jag hade tänkt att baka en tårta & bjuda på lite fika men det finns inte mkt tid över idag. Om en halvtimme går vi ner till secondhandbutiken & kollar på borden igen. Dem hade bara öppet Torsdagar & Lördagar så vi fick vänta. Så, hoppas på att dem finns kvar. Sen är det tvätttid & kl 13 har jag ÄNTLIGEN klipptid. Behöver verkligen klippa mig & fräscha upp. Luggen går juh nästan ner till knäna, bara nästan.

Igår kväll blev det lugnt här hemma i soffan. Först åkte jag & sambon iväg till Allums köpcenter för inhandling på Panduro & mat.  Hittade en fin ljuslykta inne på Ica MAXI som jag tänkte ha på säng byrån.

 

Målade ramen på tavlan & till min stora glädje hade M:et kommit inne på panduro så det fick sig ne omgång oxå. Får visa lite senare. Nu måste jag göra klart frukosten så vi strax kan gå ner & förhoppningsvis hämta upp borden!!=)

Hej så länge=) kram!

PS. Mia, skicka bilderna till min hotmail =) [email protected] KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!