Soffbord

Publicerat: 2009-06-14 / 10:42:10 | Kategori: Inredning, Hemma
 Godmorgon! Nu är vi båda vakna!

Vi är som sagt ute efter soffbord & igår kväll kollade jag runt på diverse sidor ute på nätet. Det var svårt att hitta det speciella stuket vi el mest jag då, ville ha. Gillar den vita lantliga stilen som man
bl. a kan hitta i bloggen Hemma på landet. Ska uppdatera lite sidor här i bloggen med tips på andra goa bloggar / butiker med helt underbara interiörer!


Soffbord då. Vi har fastnat för dessa 2 bord från Möbelgrossen. Tror även det blir något av dessa 2. Butiken finns så behändigt i Utby här i Göteborg. Man kan hitta mkt fint till överkomliga priser.




Annars blev jag förtjust i detta bord som så klart inte finns längre på MIO




Andra fina som finns att köpa




Detta
blev jag överförtjust i men ingen hitt hos gubben =/




Enkla & stilrena



Blir som sagt nåt av dem översta. Gillar att det finns lådor till så man kan gömma alla fula fjärrkontroller + att man alltid vet vart de håller hus :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!