Secondhand

Publicerat: 2009-06-03 / 19:19:30 | Kategori: Allmänt
Det blir lite mindre uppdateringar just nu då jag är helt slut. Vaknade nyss upp från en eftermiddagslur & hade inte ens hört när Kari kom hem från fysiken. Så jag blev lite chockad då jag ringde hans mobil & han helt plötsligt stod bakom hörnet :) Jobbet gick bra idag men jag känner mig helt out of order så helst ville jag bara hem fort som möjligt & ner i säng.

Mitt emot vårt hyreshus ligger en secondhandbutik & jag har av nån anledning aldrig gått in där & kikat men idag när jag kom hem från jobbet gick jag in en sväng & gjorde lite kap. Ett litet vitt sängbord/byrå. Vi hade tidigare bara en korg/bord i rotting som vi har lite sängkläder i. Sen fanns det många tårtfat där & vi har INGET så det fick följa med hem.

Det var inte alls så skabbigt som jag trodde det skulle vara där. Det fanns mkt fint & fräscht! Hittade även ett vitt soffbord som jag helst hade velat köpa men ville vänta & höra med kari + ett vitt matbord för en 100-lapp.
Borden är kanske inget som vi kommer ha i  nya lägenheten då jag vill ha ett litet mindre  soffbord & större matbord men att byta ut det fula mörkbruna soffbordet på hjul & det osmickrade bordet i köket för 200-300 tills vidare tycker jag är värt att göra. Så hoppas dem har öppet imorgon så byter vi helt enkelt ut borden vi har.

Nu är jag HUNGRIG så jag ska ta en snabbdusch & fixa iordning lite pasta med carbonara.

Puss & kram hela dan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!