Pust!

Publicerat: 2009-06-22 / 22:21:48 | Kategori: Allmänt
Nu är vi äntligen hemma efter handling till födelsedagen. Imorgon fyller jag mer tant, 27 år. Fattar inte vart tiden tar vägen.Har bjudet hem några på kalas här hemma så imorgon blir det tårtbakning & diverse doning men det ser jag fram imot. Bara det inte blir för stressigt. Slutar ändå 12 & gästerna kommer inte förrän 19 så det hinns nog med.

Dagens jobbdag var inte rolig med dubbel reklam. Min tid räckte inte till & det känns som om man får skit även fast man gör sitt bästa. Det har varit många tårar idag. Inte bara över jobbet utan allt annat runt omkring. En bottendag men ibland kommer dem, vare sig man vill el inte. Bara & försöka resa på sig & gå vidare. Hoppas dock på en bättre dag imorgon med go mat & tårta & härligt sällskap.

Puss & kram från moi!

Kommentarer
Pia | 2009-06-23 / 08:53:18 | http://nathaliehamrin.blogg.se/

Grattis på födelsedagen tjejen! Hoppas du får en bra dag! Kan tyvärr inte komma ikväll, Anders jobbar och det är mitt i nattningen! Men vi måste ju ses nåt snart! =) Kramar

Mikaela | 2009-06-23 / 18:31:04 | http://mickavela.blogg.se/

Grattis på födelsedagen Tove!



Tror för övrigt att det är nyttigt med bottendagar. Man behöver ha sånna dagar ibland och bara släppa ut allting. Visst känns det så mycket skönare när man väl fått gjort det :P

Milla | 2009-06-23 / 22:54:57 | http://freedom2love.blogg.se/

Hoppas att det blev en kul fest! Ledsen att jag inte kunde komma, men hade en lyckad kväll på Liseberg med alla nya och gamla ridkompisar! Vårt lag vann förstås! Och så fick jag med ett gäng i favoriten Balder! Underbart sug i magen i första backen! Hi, hi! Kram

..:Sarah:.. | 2009-07-24 / 12:28:00 | http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

hahaha och ju mer du kollar ju roligare blir den ju!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!